poniedziałek, 6 stycznia 2014

Dead-surf.com - podsumowanie pierwszego miesiąca czyli jak można zarabiać na surfbarach

Grudzień był pierwszym pełnym miesiącem mojej zabawy w dead surf. Ile udało mi się wysurfować, jakie są moje spostrzeżenia i czy zmieniła się moja opinia o tym surfbarze?

Dead surf to surfbar + stronka dead-surf.com - będę o tym przypominał przez cały artykuł bo gdyby nie współdziałanie na obu tych frontach, mój grudniowy wynik finansowy wyglądałby zupełnie inaczej.

Na dzień dobry obrazek, one zwykły mówić więcej niżli 1000 słów:

dead surf - potwierdzenie wyplaty

Tak, w grudniu zarobiłem 12,49Euro, z czego 10 Euro wypłaciłem 1 Stycznia, a otrzymałem dziś. Niezmiernie się cieszę. Opinie na temat surfbarów bywają róźne, zwłaszcza w obliczu zescamienia 20Dollars2Surf - to jest trudny biznes dla ich właścicieli, bo reklamodawcy bywają wybredni, a skuteczność takiej reklamy pewnie nie powala, więc jeden błąd w doborze przelicznika punkty na Euro i już niewydolność finansowa murowana. Fajnie więc widzieć, że surfbar jest teraz w lepszych rękach - prawie rok temu, poprzedni administrator szerokim gestem rozdawał punkty i Euro, co przyniosło kryzys w połowie roku. Szczęśliwie nowy admin, troche śrubkę dokręcił i niektóre bonusy zmniejszył, ale zarabianie z tym surfbarem jest stabilniejsze, a przyszłość firmy bardziej róźowa.

No ale nie o tym chciałem. Wspomniałem, że dead surf to surfbar oraz serwis dead-surf.com - to bardzo istotne, większość punktów zarobiłem w końcu dzięki gierkom i konkursom na stronie.

Ponieważ tłumaczenie strony na Polski pozostawia wiele do życzenia, uzupełniłem dział dead surf o bardziej precyzyjny opis menu, gdzie można dostać się do konkursów. Z lektury różnych for internetowych, wywnioskowałem, że nie jest to takie oczywiste i wielu użytkowników ogranicza się do zarabiania z samego surfbara, a to przecież tylko połowa zarobku.. o ile nie mniej.

Wystarczy trochę szczęścia w zdrapkach (urocza nazwa na Grid/Grille) i już podwajamy nasz punktowy zarobek.

Jaka więc mogłaby być moja opinia o dead surfie? No jak najbardziej pozytywna.

Polecam.. nie wspominałem już, że polecam?

miłego surfowania.

m.

Aaaaa bym zapomniał: dla moich poleconych: zamieszczam kod do refbacku 50% za styczeń: kDRBdscZWB6.


Aaaa bym zapomniał 2: osoby, które zapiszą się do dead-surf.com ode mnie, też mogą liczyć na 50% refback w styczniu. Wystarczy tylko:

  1. Zarejestrować się z mojego linku: dead-surf.com
  2. Zapisać się na newsletter bloga
  3. Na mój adres mailowy (widoczny gdzieś w lewym dolnym rogu strony: mephil_pcr"at"yahoo.com) wysłać powyższy kod i ksywkę w dead surfie.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz