niedziela, 9 lutego 2014

Kolejna wypłata z dead-surf i podsumowanie stycznia na surfbarze

Kolejny miesiąc poznawania możliwości dead-surfa, kolejne odkrycia, sukcesy i wtopy - czego w styczniu nauczyłem się o zarabianiu na surfbarze i ile ostatecznie udało mi się zarobić?

Tak jak wspominałem we wczorajszej notce, styczeń podsumuję jak tylko dostanę zleconą wypłatę - wypłata właśnie zapukała do PayPal'a, więc lecimy z tym koksem.

obraz przedstawiający potwierdzenie otrzymanej z dead-surf płatności

Co złożyło się na taki wynik?

Ano:

  1. Z samego działającego surfbara: 4,60 Euro
  2. Z PTC na stronce: 0,30 Euro
  3. Z Bonusów czaszkowych 4,80 Euro
  4. Z codziennej zdrapki: 0,80 Euro
  5. Z gry w SuperPolecającego: 9,10 Euro
  6. Wygrane punktowe i pieniężne w konkursach tygodniowych i miesięcznych (nie wszystko figuruje w statystykach) - ponad 3,82 Euro 
Na screenach widoczne są moje miejsca w klasyfikacji:

dead surf - wyniki konkursu
Mój wynik w klasyfikacji ogólnej wraz z nagrodą

dead surf - wyniki konkursu super parrain
Mój wynik w klasyfikacji gry SuperPolecony wraz z nagrodą
Dodatkowo na plus i na minus dokładają mi się, wygrane w konkursie klanowym. Jestem zawodnikiem klanu POLAND, który z tego miejsca serdecznie pozdrawiam. Zaliczyliśmy kilka sukcesów.. ale i kilka wtop - bilans zarobków klanowych raczej ujemny, nieudany szturm i obrona pozycji kosztowała mnie ponad 5 Euro. Co się przy tym ubawiłem to już inna bajka - emocje współzawodnictwa i frajda wspólnego rozkminiania planu ataku są bezcenne, więc zupełnie mi nie żal straconych punktów.

Podsumowując, faktycznie z samego surfbara da się sporo wyciągnąc, a dzięki wizytom na stronce Dead-surf.com i codziennym partyjkom w zdrapki czy płatnym SuperPolecającym, nasze zarabianie przechodzi na wyższy poziom.

Naukowe interludium:

Najwyższa pora wyjaśnic o co chodzi z tym SuperPolecającym. W telegraficznym skrócie:

  • SuperPolecający zbiera 20% punktów wysurfowanych przez wszystkich uczestników połączonych surfbarem w danym momencie.
  • Gra oferuje 8 miejsc dla SuperPolecających, zajęcie pozycji kosztuje 1 DeadCode.

dead surf - widok super parrain

  • Za zajęcie pozycji dostajemy 1500 punktów, a nasze miejsce jest chronione przez 600 sekund. Te ciemne na obrazku to właśnie pozycje chronione - Protege
  • Po upływie 600 sekund, naszą pozycję może ktoś zająć - a że pozycje są zajmowane od najstarszej następny gracz zajmie pozycję gracza pascalin801.
  • Gra polega, więc na tym, żeby wskoczyć w odpowiednim momencie, tak by nasze panowanie trwało jak najdłużej. Warto również śledzić ilu użytkownikow jest aktualnie połączonych na surfbarze, bo od tego zależy ile punktów jest warta każda sekunda.
Moim najlepszym rezultatem so far jest 22325.1 z jednej gry - czyli 2,23 Euro.

Z pozdrowieniami

m.



6 komentarzy:

  1. 25 euro? To sporo. A nie ma czasem tak, że na samym surfie można tylko 15 tys pkt w miesiącu? Chętnie skontaktowałabym się po za bloggerem, bo są rzeczy, które jednak nie są dla mnie do końca pojęte. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, Limit 15k obowiazuje tylko na poziomie VIP0. Wystarczy aktywowac jeden DeadCode i juz przez 30 kolejnych dni jestesmy VIP1 a tu limity juz nie obowiazuja, ile wysurfujesz tyle masz.

    Napisz na poczatek czy udalo Ci sie zmienic jezyk? Faktycznie byl jakis babol na stronce z ustawieniami profilowymi i dopiero po interwencji na forum, wszystko wrocilo do normy.

    Co do tych niepojetych rzeczy, napisz mi moze, haslami, to rozwine temat i zrobie z tego notke. Zawsze fajnie jak ktos podrzuci temat do spisania :)

    pozdrawiam serdecznie!

    m.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmieniłam języka. Zaczynam to powoli ogarniać po francusku. :P
    Przed chwilą udało mi się kliknąć czache, potwierdziłam i surf zrobił mi się szary z logiem stronki po prawej. Nie dostałam dead coda. Po jakim czasie pojawia się dead code na profilu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, gratuluje! Sama czacha to jeszcze nie deadcode, to bilet do zdrapki bonusowej, w ktorej mozna wygrac nawet 5deadcodow. Jak po francusku to wchodzisz: jeux->grille bonus i klikasz w jeden z nagrobkow;) wazne zebys zapamietala o ktorej mialas czache, nastepna bedzie za 300 zmian banera (circa 5 godzin). Pamietasz jak ostatnio pisalem Ci, zebys sprawdzila Ile masz punktow z banera? Wystarczy do tego dodac 300 i juz masz dokladne namiary Na nastepna czache.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haaa! No tak, czytałam o tym, ale ja skleroza jestem ! Dzięki za info o tym co ile sie pokazuje czacha, mega przydatne !

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma sprawy, wal z pytaniami od razu jak sie nasuna :) wyslalem Ci wiadomosc na PackBarre (nie wiem czy powiadomienia masz ustawione ;)

    OdpowiedzUsuń