niedziela, 19 sierpnia 2012

Bonus lojalnościowy i porady matematyczne

hej,

45 dni to szmat czasu - można w tym czasie sporo zrobić, a w moim przypadku sporo zapomnieć. Tak stało się w tym przypadku..
Okazało się, że minęło wczoraj dokładnie 45 dni, od otrzymania mojej ostatniej wypłaty z Sejfika - co wiąże się z nabyciem prawa do bonusu lojalnościowego - wypłacanego jako 10% ostatnio wypłaconej kwoty. Tymże sposobem moje konto zasiliło się o 2,49 PLN, a ja zleciłem sobie kolejną wypłatę na kwotę 13,49 PLN.

pro-tip: system poboru opłat fiskalno-administracyjnych w Sejfiku bazuje na starej ordynacji podatkowej zaokrąglając kwotę przychodu do pełnych złotych - stąd biorą się kwoty, które zlecam jako wypłatę - 13,49 PLN jest obarczone tą samą opłata co 10,00 PLN -> 2PLN. Jak sami widzicie opłaca się trochę pokombinować z kalkulatorem.

pozdrawiam

m.

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Programy lojalnościowy właśnie to do siebie mają, że potrafią klienta zaskoczyć w każdym momencie. Ja dzięki https://zencard.pl mam już również swoją bazę stałych klientów którzy przystąpili do programu lojalnościowego. Dzięki nim wiem, że mam dla kogo pracować, a klientów wynagradzam fajnymi rabatami na moje usługi.

    OdpowiedzUsuń