niedziela, 9 września 2012

Wracam do klikania po wakacyjnej przerwie

Witajcie po wakacjach!

Chciałbym rzec, że wróciłem z wywczasu na który zarobiłem sobie klikając w reklamy.. chciałbym, ale jak pewnie drodzy czytelnicy się domyślacie tego typu teksty to chyba tylko scamerskie serwisy potrafią opublikować.

Powakacyjne lenistwo przerywają updaty stron o grosiku i buxcrafcie, o konieczności których przypomniał mi Kubi718. Strony pozostawiam z sentymentu, kto wie może za jakiś czas z rozżewnieniem na nie spojrzę.

W świecie get-paidu nowinki wypunktuję, żeby mi się nie pogubiły:

Sejfik:
1) Zlecona wypłata 11,49 PLN (13,49 PLN brutto) nadeszła w ekspresowym tempie.
2) Z moich 100k klików (pisałem o tym tutaj) zrealizowano juz ponad 12k
3) PTP Extra promuję obecnie na BestClicku (pakiety 5k klików za 1,45 PLN)

Imperium:
1) Wymieniłem "zepsutego poleconego" zakupionego od Pampersa (o samym eksperymencie poczytasz tutaj) nowy polecony, a chyba nawet polecona (sądząc po nicku), jest fantastyczna i klika konsekwentnie.
2) Naliczanie PTP (tego ze 100k) na poziomie powyżej 62% - jak tak dalej pójdzie na czysto wyjdzie mi ponad 33 PLN.
3) Zlecona wypłata 16,37PLN oczekuje..

Centrum:
1) Zakupiony polecony ma się świetnie i ładnie sobie radzi.
2) Zlecona wypłata 30,19 PLN czeka..

Surfik:
1) Admin chyba zapomniał wyłączyć promocję z poczwórnym naliczaniem (tutaj więcej), wygląda mi na powtórkę z historii Sejfika, o której pisałem tutaj, gdzie podwyższona stawka pozostała z nami na dobre.


O to tyle, lecę poklikać.

pozdrawiam

m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz