środa, 27 listopada 2013

Dead-Surf - podoba mi się ta zabawa

hej,

To już 4 dzień odkąd jestem użytkownikiem Dead-Surf - i przyznam szczerze, jestem zachwycony.

Zainstalowałem aplikację, dokładnie tak jak opisałem w instrukcji instalacji, a o to pierwsze refleksje:
1) System operacyjny, nie odczuł zbytnio jej obecności - pamięci zabiera 14kB i na tym się kończy.
2) Surfowanie przebiega sprawnie, nic się nie blokuje, nie przywiesza
3) Z TaskManagera Windowsa można cały surfbar wysłać zminimalizowany do granic przyzwoitości w tło.. wtedy to nawet cienia banera nie zobaczycie
protip: O opcji 3 wspominam jako o ciekawostce, trochę to przecież niezgodne z umową z administracją surfa, a dodatkowo możemy przeoczyć sporo szans na zarobek

Swoje spostrzeżenia odnośnie właściwości zarabiawczych surfbara spisałem w atrykule u góry.

Jednym słowem polecam, surfbar jest taki jak się spodziewałem, 0,40 Euro zarobiło się samo, bez mojej specjalnej aktywności, w niczym mi nie przeszkadza, a odrobina hazardu zawarta w gierkach na stronie dodaje całej zabawie smaczku.

pozdrawiam
m.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz